Mezzosopranistka Irena Petkova se je rodila v Bolgariji. Po diplomi iz solopetja na konservatoriju v Sofiji je kmalu postala solistka tamkajšnje državne opere. Po evropski koncertni turneji, še posebej po osvojitvi posebne nagrade na mednarodnem pevskem tekmovanju Boris Hristov, pa je postala redna gostja številnih opernih hiš po Evropi, zlasti v Nemčiji. Njen repertoar obsegajo predvsem vloge iz Mozartovih oper ter iz italijanske tradicije belcanta (Rossini, Donizetti, Bellini), visoke in pozne romantike (Verdi, Puccini) in verizma (Leoncavallo, Mascagni, Puccini). Med njenimi prepričljivimi upodobitvami spada naslovna vloga Bizeteve opere Carmen, velik uspeh pa je požela tudi kot Rosina (Seviljski brivec), Adalgisa (Norma), Fenena (Nabucco), Cherubino (Figarova svatba), Suzuki (Madama Butterfly), Starka (Candide) idr. Redno nastopa tudi kot koncertna pevka, zlasti v Franciji in Španiji, debitirala pa je tudi v veliki dvorani dunajskega Musikverein. Od leta 2006 je solistka Opere SNG Maribor, kjer je nastopila v številnih opernih produkcijah, med drugim v operi Falstaff, Pesnik in upornik, Čarobna piščal, Candide, Ples v maskah, Nabucco, Norma, Hoffmannove pripovedke, Lakmé, Seviljski brivec, Faust, Pikova dama, Moč usode, Jevgenij Onjegin, Netopir, Werther, Aida. Med njenimi zadnjimi odrskimi upodobitvami sodijo vloge Fenena (Nabucco), Preziosilla (Moč usode), Azucena (Trubadur), Dalila (Samson in Dalila), Amneris (Aida) in Ježibaba (Rusalka).
Prvak Mariborske opere baritonist Jaki Jurgec je nastopil v več kot osemdesetih različnih vlogah. Po opravljeni diplomi na Akademiji za glasbo v Ljubljani je nadaljeval študij na Italijanski akademiji Accademia Verdiana – Carlo Bergonzi, kjer je leta 2002 tudi diplomiral. Kot štipendist društva Richarda Wagnerja se je izpopolnjeval v Bayreuthu in se že v času študija uveljavil v obeh slovenskih opernih hišah. Po zaključenem študiju je vse pogosteje gostoval tudi na odrih v tujini. Nastopal je na številnih koncertih in predstavah po Italiji (Parma, Busseto, Oderzo, Pordenone, Ancona, Padova). Zelo odmevni so njegovi nastopi v Orffovi kantati Carmina Burana, v kateri je že večkrat nastopil v Italiji, Franciji in nazadnje tudi na Malti. Gostoval je na Portugalskem, v Ukrajini, na Tajvanu, v Avstriji, Franciji, na Hrvaškem, v Črni gori, na Japonskem ter drugod. Med pomembnejše vloge iz zadnjih let se uvrščajo: Melitone (Moč usode), Schaunard in Marcello (La bohème), Dulcamara (Ljubezenski napoj), Dapertutto, Lindorf, Coppélius, Dr. Miracle (Hoffmannove pripovedke), Grof Tomski (Pikova dama), Amonasro (Aida), Boris Timofejevič (Lady Macbeth), Don Pasquale (Don Pasquale), Taddeo (Italijanka v Alžiru), Higgins (My Fair Lady) in E.J.Captain Smith (Titanik). Redno gostuje na glasbenih festivalih v Sloveniji in tujini. Na Malti je redni gost Victoria International Arts Festivala, v Italiji pogosto nastopa na festivalu Giuseppe di Stefano (Oderzo). Med pomembnejše nastope uvršča še predstave v dvoranah: Bunkamura Tokyo (Japonska), Festival hall Osaka (Japonska), Zenith arena Lille (Francija), Teatro Verdi Busetto (Italija), Teatro Verdi Padova (Italija), Parma lirica (Italija), Burgarena Finkenstein (Avstrija), HNK Zagreb (Hrvaška), SNP Beograd (Srbija), SNP Novi Sad (Srbija), CNP Podgorica (Črnagora), National Theater Taipei (Taiwan), Coliseo dos Recreios Lisboa (Portugalska), Teatro Astra (Malta), Conventions Center Valetta (Malta). V Sloveniji ga lahko vidimo v številnih vlogah in koncertih matične Mariborske operne hiše.
Za svoje umetniške dosežke je prejel več priznanj, v letu 2016 pa še Glazerjevo listino za prepričljive odrske kreacije.
Tim Ribič od nekdaj goji poseben odnos do glasbe. Že zelo zgodaj se je pričel učiti igranja na kitaro, nato pa so ga v svet klasične glasbe ponesle ure solopetja pri profesorici Jolandi Korat. Študij petja je nadaljeval na dunajskem konservatoriju Franz Schubert pri profesorici Silviji P. Cenčič. Diplomiral je na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu in prav tako na isti univerzi z odliko zaključil podiplomski študij v razredu profesorja Ulfa Bästleina. Leta 2005 se je izpopolnjeval v opernem studiu Nacionalne akademije Sv. Cecilija v Rimu pri Renati Scotto, Silvani Bazzoni Bartoli in Cesareju Scartonu ter pri profesorju Carlu Bergonziju na Akademiji Verdiana v Bussetu. Nastopil je na številnih priznanih opernih in koncertnih odrih v Sloveniji, Nemčiji, Avstriji, na Hrvaškem, v Španiji, Italiji in na Japonskem.
Njegov pevski opus obsega preko 20 solističnih vlog v operah in operetah doma in na tujem, ki jih je tako igralsko, kot pevsko dovršeno izrazil. Na tujih opernih odrih so ga lahko ljubitelji opere spoznali v vlogi Parisa Offenbachove »Lepe Helene« v Theater Neustrelitz, kot Alfreda v Straussovem »Netopirju« na turneji po Španjiji, Rutana v operi »Pad Arkuna« v Državni operi Praga, Gornika v operi »Ljubezen in kapital v produkciji SNG Ljubljana. V SNG Maribor je upodobil Danila v »Veseli vdovi«, Princa v Dvořákovi »Rusalki«, Kaplana samostana v operi »Pogovori Karmeličank«, Maria v predstavi »Glorious!«, itd. Sodeloval je s številnimi priznanimi domačimi ter tujimi dirigenti in režiserji. Posveča se tudi delu asistenta režije. Kot 1. tenorist je od leta 2014 član sestava najbolj reprezentativnega slovenskega moškega vokalnega komornega ansambla Slovenski oktet.
Petje mu daje občutek svobode, gledališče pa zanj pomeni prav poseben svet, kjer ga vsaka pevska vloga vedno znova ponese v drugo dimenzijo.
Sopranistka Nika Gorič je po končani Srednji glasbeni in baletni šoli v Mariboru šolanje nadaljevala na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost v Grazu. Izobraževanje je zaključila na Kraljevi akademiji za glasbo v Londonu, kjer ji je ob prejemu diplome bila dodeljena tudi kraljičina nagrada za najboljšo študentko leta.
Pred kratkim je kot alumna Salzburških slavnostnih iger nastopila v nizu koncertov na Kitajskem, pela je Gildo v Rigolettu s Škotsko nacionalno opero, kot solistka se je predstavila na koncertih z Avstralskim komornim orkestrom, Slovensko filharmonijo, London Philharmonia in Birminghamskim simfoničnim orkestrom v Brahmsovem Nemškem rekviemu. Z Bachovo solistično kantato Jauchzett Gott in allen Landen se je predstavila v dvorani Duke’s Hall v Londonu, s kantato Ich hatte viel Bekümmernis pa na BBC-jevem Radiu 3. Naklonjenost sodobni glasbi je pokazala ob izvedbi dveh novitet Vita Žuraja: Ubuquité v londonski Kraljevi festivalni dvorani in Knjigo teles, ki jo je krstila v sodelovanju s Komornim godalnim orkestrom Slovenske filharmonije.
Nika je dejavna tako na koncertnem kot opernem področju. Pred kratkim je nastopila v glavni vlogi Rameaujeve opere Hipolit in Aricija. Med njene vidnejše operne vloge sodijo še Gilda (Rigoletto), Titanija (Vilinska kraljica), Suzana (Figarova svatba), Sreča in Pallade (Kronanje Popeje), Evridika (Orfej v peklu), Polly (Opera za tri groše), Elisetta (Tajni zakon) in vloga Italijanskega soprana v Straussovem Capricciu.
Nastopila je na Festivalu Maribor, Festivalu Ljubljana, Salzburških slavnostnih igrah, na Festivalu Verbier ter izvedla recital v znamenitem Wigmore Hallu, Festivalu Oxford Lieder in Leeds Lieder Festivalu.
Višek letošnjega leta bo debut v Berlinski filharmoniji, kjer bo izvedla noviteto Unsuk Chin.
Olga Pečeny prihaja iz Ukrajine(Kijev), kjer je končala akademijo za glasbo. Ob začetku karijere je bila 15. let zaposlena kot pianist- korepetitor na akademiji za glasbo v Kijevu. Leta 1991 se je z družino preselila v Maribor, kjer se je zaposlila kot pianist- korepetitor v operi SNG Maribor. V svoji karijeri je nastopala na številnih koncertih in sodelovala z nekaterimi svetovno znanimi dirigenti in opernimi solisti, kot so Nikolai Gedda, Nello Santi, David Müler, Monserat Marti itd.