To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.
Koncert
SABINA CVILAK – SOPRAN
MARTIN SUŠNIK – TENOR
JAKI JURGEC – BARITON
ROBERT MRAČEK – KLAVIR
Duet in arija iz drugega dejanja opere Madama Butterfly.
Nastopajo: Sabina Cvilak, Jaki Jurgec in Robert Mraček
Arija Dulcamare, arija Nemorina in duet.
Nastopajo: Martin Sušnik, Jaki Jurgec in Robert Mraček
Arija Rodolfa, arija Mimi in duet.
Nastopajo: Sabina Cvilak, Martin Sušnik, Robert Mraček
Nastopata: Jaki Jurgec, Robert Mraček
Nastopata: Martin Sušnik, Robert Mraček
Nastopata: Sabina Cvilak, Robert Mraček
Eventim in blagajna Javnih služb ptuj
V Mariboru rojena sopranistka Sabina Cvilak se je po diplomi leta 1996 vpisala na Univerzo za glasbo in upodabljajočo umetnost v Gradcu, in sicer v razred prof. Annemarie Zeller na oddelku za solopetje, kjer je leta 2004 diplomirala z odliko. Že v času študija je zmagala na nekaterih tekmovanjih in postala stalna gostja v mestnem gledališču v Leobnu, kjer je debitirala v Mozartovi operi Figarova svatba, Lehárjevi opereti Carjevič, Kálmánovi opereti Grofica Marica in v komični operi Divji lovec Alberta Lortzinga. Pozornost javnosti je pritegnila zlasti po dunajskem debiju v Blochovi operi Macbeth, ki je bila izvedena v okviru Dunajskih slavnostnih tednov. V sezoni 2004/2005 je bila štipendistka Karajanovega sklada in članica dunajske Državne opere, kjer je nastopila v operah Dafne, Rensko zlato, Valkira, Somrak bogov, Figarova svatba, Čarobna piščal, Aladin, Ljubezenski napoj idr. V vlogi Liù iz Puccinijeve opere Turandot je nastopila v hamburški Državni operi, kasneje pa tudi v Singapurju in v Finski nacionalni operi v Helsinkih. Med vidnejšimi vlogami spadajo tudi Micaëla iz Bizeteve opere Carmen, Fiordiligi v Mozartovi operi Così fan tutte in Marguerite v Gounodevem Faustu (s tema vlogama je debitirala v Operi SNG Maribor). V naslednjih letih je požela odlične kritiške odzive kot Mimì v Puccinijevi operi La bohème, Liù v Turandot, Desdemona v Othellu, Nedda v operi I pagliacci, Marinka v Prodani nevesti ter za svoje solistične partije v Mahlerjevi Drugi in Osmi simfoniji, v Nemškem rekviemu Johannesa Brahmsa, Brittnovem Vojnem rekviemu, Straussovih Štirih poslednjih samospevih, Beethovnovi Deveti simfoniji, Bachovih pasijonih, Mozartovih mašah in drugih vokalno-instrumentalnih delih. Na povabilo slovitega tenorja Plácida Dominga je v sezoni 2007/2008 debitirala kot Mimì v Nacionalni operi v Washingtonu in požela izvrstne kritike; uspehu so sledila vnovična povabila, in sicer za vlogi Liù in Micaële, ki ju je upodobila tudi na odru losangeleške Opere. V sezoni 2010/2011 je kot Mimì nastopila v operah v Kölnu, Palmi de Mallorca, Helsinkih in v Hongkongu, kot Desdemona v Operi v Palm Beachu, kot Mařenka v Valencii in kot Micaëla v Pamploni. Sodeluje s številnimi simfoničnimi orkestri (filharmoniki v Monte Carlu, Dresdnu, Beogradu, Bratislavi, Zagrebu, Nizozemska filharmonija, Nacionalni orkester Francije, Londonski simfoniki, Orkester Slovenske filharmonije idr.), prav tako je redna gostja številnih glasbenih festivalov, kot so Dunajski slavnostni dnevi, festivala v Aix en Provence in v Savonlinni, ter uglednih glasbenih gledališč in koncertnih prizorišč (Dunajska državna opera, Theater an der Wien, Alte Oper Frankfurt, Concertgebouw Amsterdam, londonski Barbican, dvorana Averyja Fischerja v New Yorku idr.). Po uspešni izvedbi Rossinijeve Male slavnostne maše s tenoristom Andreo Bocellijem je redna spremljevalka njegovih koncertnih turnej po Aziji, Veliki Britaniji in drugod po Evropi. Posega tudi po sodobnejšem opernem repertoarju – nastopila je kot Kitty v operi Doctor Atomic sodobnega ameriškega skladatelja Johna Adamsa. Med njene zadnje odrske upodobitve sodijo vloge, kot so Fiordiligi (Così fan tutte), Tatjana (Jevgenij Onjegin), naslovna vloga Puccinijeve opere Suor Angelica, Elsa von Brabant (Lohengrin), Čočo san (Madama Butterfly), Blanche de la Force (Pogovori karmeličank), Freia (Rensko zlato), Sieglinde (Valkira), Gutrune (Somrak bogov), Micaëla (Carmen) idr.
Tenorist Martin Sušnik se je rodil v Avstraliji, a že od otroštva živi v Sloveniji. Študij solopetja je z odliko (summa cum laude) zaključil na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Pije Brodnik. Za svoje dosežke je že v času študija prejel študentsko Prešernovo nagrado in svečano listino za izredne študijske dosežke Univerze v Ljubljani. Z velikim uspehom se je udeležil različnih tekmovanjih v Sloveniji in v tujini, kjer je osvojil več zlatih priznanj, nazadnje prvo nagrado na mednarodnem tekmovanju opernih pevcev »Giovanni Martinelli & Aureliano Pertile« v italijanski Montagnani leta 2017. Na koncertih, tako doma kot v tujini, večkrat nastopa z različnimi zbori, s komornimi zasedbami in z orkestri. Udejstvuje se predvsem na opernih odrih, prav tako pa se posveča tudi petju oratorijev, maš in samospevov. Gostoval je na številnih evropskih koncertnih odrih, prav tako v Kraljevi operi v Versaillesu, Opéri Comique v Parizu, Operi HNK Zagreb, SNG Opera in balet Ljubljana. Kot član opernega ansambla SNG Maribor je uspešno upodobil veliko vlog, kot so Romualdo (Črne maske), Camille de Rosillon (Vesela vdova), Nemorino (Ljubezenski napoj), Vojvoda Mantovski (Rigoletto), Don Ottavio (Don Giovanni) Lenski (Jevgenij Onjegin), Rinuccio (Gianni Schicchi), Lindoro (Italijanka v Alžiru), Grof Almaviva (Seviljski brivec), Princ Tamino (Čarobna piščal), Vitez de la Force (Pogovori karmeličank), Nick (Dekle z zahoda), Pong (Turandot), Ernesto (Don Pasquale), Loge (Rensko zlato), Belmonte (Ugrabitev iz seraja). Med njegovimi zadnjimi odrskimi kreacijami izstopajo naslovna vloga Gounodeve opere Faust, Gabriel von Eisenstein (Netopir), Gabriele Adorno (Simon Boccanegra), Matthias (Marpurgi), Don José (Carmen) idr. Leta 2021 je prejel Glazerjevo listino za izjemne dosežke na področju operne poustvarjalnosti.
Slovenski baritonist Jaki Jurgec je nastopil v več kot šestdesetih različnih vlogah, redno gostuje na opernih odrih in festivalih po Sloveniji ter v tujini, občasno se ukvarja tudi z režijo. Po uspešno opravljeni diplomi na Akademiji za glasbo v Ljubljani je nadaljeval študij na eni izmed najpomembnejših italijanskih akademij Accademia Verdiana – Carlo Bergonzi, kjer je leta 2002 tudi diplomiral. Kot štipendist ljubljanskega društva Richarda Wagnerja se je izpopolnjeval v Bayreuthu in se že v času študija uveljavil v obeh slovenskih opernih hišah. Po zaključenem študiju je vse pogosteje gostoval in še vedno gostuje tudi na odrih v tujini. Nastopal je na številnih koncertih in predstavah po Italiji (Parma, Busseto, Oderzo, Pordenone, Ancona, Padova). Zelo odmevni so bili njegovi nastopi v Orffovi scenski kantati Carmina Burana, v kateri je že večkrat nastopil v Italiji, Franciji in nazadnje tudi na Malti. Gostoval je tudi na Portugalskem, v Ukrajini, na Tajvanu, v Avstriji, Franciji, na Hrvaškem, v Črni gori idr. Med pomembnejše vloge iz zadnjih let se uvrščajo: Ezio (Atila), Figaro (Seviljski brivec), Silvio (Glumači), Don Alfonso (Così fan tutte), Sharpless (Madama Butterfly), Falke/Frank (Netopir), Baron Douphol/Giorgio Germont (La traviata), Albert (Werther), Mercutio (Romeo in Julija), Melitone (Moč usode), Schaunard/Marcello (La bohème), Dulcamara (Ljubezenski napoj), Dapertutto, Lindorf, Coppélius, Dr. Miracle (Hoffmannove pripovedke), Grof Tomski (Pikova dama), Amonasro (Aida). S koncertom operetnih arij je nastopil tudi v znameniti avstrijski areni gradu Finkenstein. Na festivalu Giuseppe di Stefano v Oderzu je režiral že več gala koncertov, bil pa je tudi asistent režije Verdijevega Rigoletta. Za Play Opero v Tokiu je režiral Mozartovo Figarovo svatbo. Za svoje umetniške dosežke je prejel več mednarodnih priznanj, med drugim Glazerjevo listino. Med njegovimi zadnjimi odrskimi kreacijami zasledimo naslovno vlogo Donizettijeve opere Don Pasquale ter vloge, kot so Donner (Rensko zlato), Carlo Gérard (Andrea Chénier), Paolo Albiani (Simon Boccanegra) in Dr. Falke (Netopir). Oktobra 2020 je debitiral v vlogi Johannesa iz slovenske operne novitete Marpurgi, še v isti sezoni (2020/2021) pa tudi kot Sulpice v Donizettijevi komični operi Hči polka.
Rober Mraček je akademski glasbenik pianist in dirigent. Rojen 1966 v glasbeni družini. Oče Alfed Mracsek je bil violinist v orkestru SNG Maribor, mati Mira Mracsek pa profesorica solopetja, koncertna pevka ter glasbena publicistka. S petimi leti se je pričel učiti igranja na klavir ter leta 1990 diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri profesorici Zdenki Novakovi. Kasneje med leti 2001-05 pa je obiskoval študij dirigiranja na MA (muzička akademijia) v Zagrebu ter uspešno diplomiral pri profesorju Vjekoslavu Šuteju leta 2005. Zaposlen od 1989 v Operi SNG Maribor. Sprva je deloval kot korepetitor opernega ansabmla in zbora, do leta 1996. Potem bil imenovan za zborovodjo opernega zbora SNG Maribor in je v petnajstih letih (do 2011) pripravil 64 opernih premier oz. koncertov. Vseskozi je bil aktiven tudi kot pisec priredb tako za zbor, kot tudi za orkester, npr. Akademski orkester Društva glasbenih umetnikov v Mariboru, pri katerem je bil sprva čembalist in kasneje tudi predsednik ter vodja in dirigent orkestra. Izvedli so cca 30 koncertov orkestra s solisti, pretežno mladimi umetniki. Leta 2011 je sprejel novo službo, priznanega solističnega orkesterskega glasbenika – inštrumenti s tipkami v orkestru SNG Maribor. Je tudi redno asistent dirigent v mariborski operni produkciji (Trubadur, My fair lady, Fanciula del west…). Mraček je reden gost slovenskih koncertnih odrov kot pianist na koncertih opernih solistov.